Po zawarciu umowy z naszym biurem rachunkowym podatnik ogranicza swoje czynności do rzetelnego dokumentowania operacji gospodarczych.
Podatnik ma za zadanie zebrać wszystkie dokumenty i przekazać do biura osobiście lub po wcześniejszym uzgodnieniu dokumenty może odebrać w uzgodnionym miejscu pracownik biura lub osoba upoważniona.
Biuro rachunkowe sporządza wszystkie niezbędne rejestry, deklaracje i sprawozdania oraz dostarcza do właściwych urzędów. Biuro Rachunkowe jak mało który podmiot na rynku ma spore doświadczenie w obsłudze kontroli podatkowych, skarbowych i innych.
Podatnik który poddany jest kontroli po zetknięciu z kontrolującym urzędnikiem denerwuje się i niejednokrotnie popełnia błędy które mają różne skutki. Biuro rachunkowe w roku podatkowym ma kontakt z kontrolującymi pracownikami urzędów przynamniej kilkanaście razy. W związku z tym kontakt z kontrolującymi urzędnikami nie powoduje stresu, nie popełnia się błędów i dużo sprawniej broni się efektów swojej pracy i interesów podatnika.